Powrót
Zimowe warunki pogorszyły stan jednotorowej linii. Konieczne było wprowadzenia ograniczenia prędkości , istniało zagrożenie zamknięcia linii. Wymiana ponad 1700 podkładów trwała od 26 marca do 7 kwietnia. Prace pomiędzy godz. 20 i 5 rano wykonał DOLKOM. Zlikwidowano ograniczenie prędkości do 20 km/h i przywrócono prędkość rozkładową. O kilka minut skróci się czas przejazdu na trasie Nysa – Brzeg.
Pomiędzy Brzegiem i Nysą kursują 4 pary szynobusów. Pojazdy zapewniają dojazd do pracy i szkół. Ułatwiają też dalszą komunikację zmodernizowana linią kolejową do Wrocławia i Opola.
Mirosław Siemieniec
Rzecznik Prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Nysa – Brzeg nocne naprawy
Nie potrzeba było również uruchamiać autobusowej komunikacji zastępczej.Zimowe warunki pogorszyły stan jednotorowej linii. Konieczne było wprowadzenia ograniczenia prędkości , istniało zagrożenie zamknięcia linii. Wymiana ponad 1700 podkładów trwała od 26 marca do 7 kwietnia. Prace pomiędzy godz. 20 i 5 rano wykonał DOLKOM. Zlikwidowano ograniczenie prędkości do 20 km/h i przywrócono prędkość rozkładową. O kilka minut skróci się czas przejazdu na trasie Nysa – Brzeg.
Pomiędzy Brzegiem i Nysą kursują 4 pary szynobusów. Pojazdy zapewniają dojazd do pracy i szkół. Ułatwiają też dalszą komunikację zmodernizowana linią kolejową do Wrocławia i Opola.
Mirosław Siemieniec
Rzecznik Prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.