Powrót
art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Konsorcjum STRABAG Sp. z o.o. z Pruszkowa na kwotę 14 002 099,56 PLN. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja toru nr 1 na szlaku Radom – Rożki linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków na długości 8,450 km. Wymiana nawierzchni kolejowej umożliwi jazdę pociągów na tym odcinku, z prędkością 100 km/h, a także skróci czas podróży. Inwestycja będzie realizowana ze środków budżetowych, zaś termin wykonania przewidziano na połowę listopada 2011 r.. W postępowaniu zostały złożone również oferty przez firmy:
Trzy oferty na modernizację toru na szlaku Radom - Rożki
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie postanowieńart. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Konsorcjum STRABAG Sp. z o.o. z Pruszkowa na kwotę 14 002 099,56 PLN. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja toru nr 1 na szlaku Radom – Rożki linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków na długości 8,450 km. Wymiana nawierzchni kolejowej umożliwi jazdę pociągów na tym odcinku, z prędkością 100 km/h, a także skróci czas podróży. Inwestycja będzie realizowana ze środków budżetowych, zaś termin wykonania przewidziano na połowę listopada 2011 r.. W postępowaniu zostały złożone również oferty przez firmy:
- Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. Warszawa na kwotę 18 442 620,00 PLN.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego "TRANSKOL" Sp. z o.o. Kielce na kwotę 18 557 964,87 PLN.
Informacje dla mediów
Małgorzata Kwiatkowska
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrum Realizacji Inwestycji
Oddział w Lublinie
e-mail: ma.kwiatkowska@plk-sa.pl