Powrót
- odcinek nr 2 z realizacją robót budowlanych w obszarze LCS Malbork: st. Malbork do granicy LCS. W zakres prac odcinka nr 1 wchodzi, m.in.:
- modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza; odwodnienia i infrastrukturą przytorową na stacjach i szlakach,
- budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych. W obrębie odcinka nr 2 zostanie wykonana:
- modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza, odwodnienia i infrastrukturą przytorową na stacjach i szlakach,
- budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych. Umowy na roboty będą obejmować:
- układy torowe stacji i szlaków,
- nawierzchnię torową z poprawą geometrii toru,
- podtorze,
- odwodnienie stacyjne,
- liniowe przejazdowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym warstwy podstawowej,
- urządzenia i sieci teletechniczne wraz z informacją podróżnych,
- sieć trakcyjną z elementami zasilania 3kV,
- likwidację przejazdów kolejowych wraz z budową dróg objazdowych,
- budowę nowych wiaduktów lub przejść podziemnych,
- modernizację istniejących obiektów inżynierskich,
- obiekty kubaturowe utrzymania ruchu,
- perony i małą architekturę,
- obiekty ochrony środowiska,
- usunięcie przeszkód pozostałych elementów infrastruktury nie kolejowej i instalacji przemysłowych oraz sanitarnych. Modernizacja Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Malbork to kolejny etap przebudowy ponad 350 kilometrowej linii kolejowe E-65 łączącej Warszawę z Gdańskiem. Celem modernizacji jest dostosowanie parametrów linii do nowych standardów oraz wymogów umów międzynarodowych AGC (o głównych międzynarodowych liniach kolejowych) i AGTC (o głównych międzynarodowych liniach kolejowych transportu kombinowanego).
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły postępowanie przetargowe na wykonanie robót budowlanych na odcinku Lokalnego Centrum Sterowania Malbork
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych modernizacji linii nr 9 na odcinku objętym obszarem Lokalnego Centrum Sterowania z siedzibą w Malborku liczącym ponad 50 km obejmującym następujące odcinki. - odcinek nr 1 z realizacją robót budowlanych w obszarze LCS Malbork: Granica LCS do st. Malbork oraz- odcinek nr 2 z realizacją robót budowlanych w obszarze LCS Malbork: st. Malbork do granicy LCS. W zakres prac odcinka nr 1 wchodzi, m.in.:
- modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza; odwodnienia i infrastrukturą przytorową na stacjach i szlakach,
- budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych. W obrębie odcinka nr 2 zostanie wykonana:
- modernizacja układów torowych wraz z modernizacją podtorza, odwodnienia i infrastrukturą przytorową na stacjach i szlakach,
- budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych. Umowy na roboty będą obejmować:
- układy torowe stacji i szlaków,
- nawierzchnię torową z poprawą geometrii toru,
- podtorze,
- odwodnienie stacyjne,
- liniowe przejazdowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym warstwy podstawowej,
- urządzenia i sieci teletechniczne wraz z informacją podróżnych,
- sieć trakcyjną z elementami zasilania 3kV,
- likwidację przejazdów kolejowych wraz z budową dróg objazdowych,
- budowę nowych wiaduktów lub przejść podziemnych,
- modernizację istniejących obiektów inżynierskich,
- obiekty kubaturowe utrzymania ruchu,
- perony i małą architekturę,
- obiekty ochrony środowiska,
- usunięcie przeszkód pozostałych elementów infrastruktury nie kolejowej i instalacji przemysłowych oraz sanitarnych. Modernizacja Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Malbork to kolejny etap przebudowy ponad 350 kilometrowej linii kolejowe E-65 łączącej Warszawę z Gdańskiem. Celem modernizacji jest dostosowanie parametrów linii do nowych standardów oraz wymogów umów międzynarodowych AGC (o głównych międzynarodowych liniach kolejowych) i AGTC (o głównych międzynarodowych liniach kolejowych transportu kombinowanego).
Informacje dla mediów:
Rzecznik Prasowy
Centrum Realizacji Inwestycji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl
tel. +48 22 47 32 147
www.pois.gov.pl
„Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko”