Powrót
W ramach modernizacji kończą się prace na kilku obiektach inżynieryjnych. Powstały nowe wiadukty nad ul. Kilińskiego i ul. Małujowicką i wyremontowano m.in. nad ulicami Starobrzeską, 1-go Maja i Chocimską.
Postępuje budowa ekranów akustycznych. Łączna długość osłon wyniesie około 2800 m.
Zakończenie prac przewidziano w grudniu 2010 r. Wartość umowy wynosi 153 978 840,33 zł netto. Kontrakt na stację Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmuje wymianę torów i rozjazdów, odwodnienie, sieć trakcyjną, urządzenia łączności, elektroenergetyki.
Zmodernizowane tory stacji Brzeg
W sierpniu zamontowano pragotrony (tablice informujące o kursowaniu pociągów), działa nagłośnienie. Wykonywane są prace poprawiające estetykę w przejściu pomiędzy peronami. Zamontowane będą pochylnie przyporęczowe ułatwiające komunikacje osobom niepełnosprawnym.W ramach modernizacji kończą się prace na kilku obiektach inżynieryjnych. Powstały nowe wiadukty nad ul. Kilińskiego i ul. Małujowicką i wyremontowano m.in. nad ulicami Starobrzeską, 1-go Maja i Chocimską.
Postępuje budowa ekranów akustycznych. Łączna długość osłon wyniesie około 2800 m.
Zakończenie prac przewidziano w grudniu 2010 r. Wartość umowy wynosi 153 978 840,33 zł netto. Kontrakt na stację Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmuje wymianę torów i rozjazdów, odwodnienie, sieć trakcyjną, urządzenia łączności, elektroenergetyki.
Mirosław Siemieniec
Rzecznik Prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Tel. 0694 480 239