Powrót

Przystanek Warszawa Stadion otwarty

Obiekt został gruntownie przebudowany – wyposażono go w nowe wiaty zakrywające w całości perony. Dokonano pełnej modernizacji przejścia podziemnego, z którego na peron można dostać się z pomocą schodów ruchomych oraz wind.
Biało - czerwona kolorystyka i mała architektura przystanku współgrają z elewacją Stadionu Narodowego. Nowy przystanek Warszawa Stadion jest przyjazny dla pasażerów spoza naszego kraju, którzy o odjazdach i przyjazdach pociągów dowiedzą się z opisów w języku angielskim, prezentowanych na peronowych wyświetlaczach elektronicznych. Zastosowanie monitoringu zwiększy bezpieczeństwo podróżnych i pomoże w utrzymaniu porządku na przystanku.

W ramach prac budowlanych przebudowano również nawierzchnię torową odcinka podmiejskiej linii średnicowej (nr 448) o długości 2,3 km.

Przebudowa przystanku Warszawa Stadion z częścią linii podmiejskich nr 448 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja linii kolejowej na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Stadion wraz z przebudową przystanku Warszawa Stadion i stacji Warszawa Wschodnia" jest finansowane z budżetu państwa.


Informacje dla mediów:
Maciej Dutkiewicz
Rzecznik Prasowy
Centrum Realizacji Inwestycji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl
tel. +48 47 336 40