Powrót
Jest to pojazd z własnym napędem mogącym poruszać się po drodze i po szynach. Zmiana zestawów kołowych nie wymaga długiego czasu. Profilowanie odbywa się dla obu szyn jednocześnie, dla zakończenia pracy wystarcza jeden przejazd. W trakcie pracy nie ma zjawiska iskrzenia, nie są emitowane szkodliwe dla środowiska substancje. Urządzenie może być eksploatowane przez cały rok. Romana Nakoneczna
Rzecznik Prasowy
Oddziału Regionalnego PKP PLK S.A.
w Szczecinie
Nowa technologia reprofilacji szyn
Urządzenie, przypominające swoim wyglądem potężną ciężarówkę, demonstrowało swoje możliwości 19 grudnia 2006 między Nowogardem a Płotami na linii Koszalin – Goleniów. Praca maszyny wzbudziła duże zainteresowanie.Jest to pojazd z własnym napędem mogącym poruszać się po drodze i po szynach. Zmiana zestawów kołowych nie wymaga długiego czasu. Profilowanie odbywa się dla obu szyn jednocześnie, dla zakończenia pracy wystarcza jeden przejazd. W trakcie pracy nie ma zjawiska iskrzenia, nie są emitowane szkodliwe dla środowiska substancje. Urządzenie może być eksploatowane przez cały rok. Romana Nakoneczna
Rzecznik Prasowy
Oddziału Regionalnego PKP PLK S.A.
w Szczecinie