Powrót
Obiekt wyposażono w oświetlenie, ogrodzenie, wiatę, siedzenia oraz urządzenia informacji wizualnej i akustycznej. Przy schodach zamontowana został winda przyporęczowa, ułatwiająca dotarcie osobom niepełnosprawnym.
Dodatkowy peron usprawni obsługę pociągów podczas remontu peronów nr 1, 2, 3 dworca Wrocław Główny. Położenie w bliskim sąsiedztwie dworca autobusowego pomoże pasażerom korzystanie z obu środków komunikacji.
Na zlecenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. roboty wykonało konsorcjum firm: PRKiI S.A, INFRAKOL, KZN Bieżanów.
Mirosław Siemieniec
Rzecznik prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
e-mail:m.siemieniec@plk-sa.pl
Dodatkowy peron stacji Wrocław Główny
Peron usadowiony jest na skarpie równoległej do ul. Suchej, ok 100 m od tymczasowego dworca PKP. Na peron prowadzą nowe schody obok przystanku autobusowego MPK linii nr 125, 325.Obiekt wyposażono w oświetlenie, ogrodzenie, wiatę, siedzenia oraz urządzenia informacji wizualnej i akustycznej. Przy schodach zamontowana został winda przyporęczowa, ułatwiająca dotarcie osobom niepełnosprawnym.
Dodatkowy peron usprawni obsługę pociągów podczas remontu peronów nr 1, 2, 3 dworca Wrocław Główny. Położenie w bliskim sąsiedztwie dworca autobusowego pomoże pasażerom korzystanie z obu środków komunikacji.
Na zlecenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. roboty wykonało konsorcjum firm: PRKiI S.A, INFRAKOL, KZN Bieżanów.
Mirosław Siemieniec
Rzecznik prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
e-mail:m.siemieniec@plk-sa.pl