Styczniowa pogoda umożliwia prace przy fundamentach i ustawianie słupów trakcyjnych w Międzylesiu. Na stacji instalowane są również urządzenia sterowania ruchem kolejowym i kładzione kable.
Przed peronami widać już pierwsze sygnalizatory. Wykonawca urządzeń srk tj. Bombardier Transportation (ZWUS) Katowice S.A. dostarczył na budowę m.in. systemy zasilania urządzeń stacyjnych, elektryczne napędy zwrotnicowe i szafę serwerów pulpitu elektronicznego Ebiscreen. Do montażu nowych urządzeń sterowniczych i komputerowego systemu srk. szykowana jest nastawnia. W listopadzie na granicy Polski i Republiki Czeskiej znów pojawiły się tory. Ułożyła je realizująca roboty torowe po obu stronach granicy SKANSKA DS. a.s. Przy sprzyjającej pogodzie pracownicy uzupełnią także tłuczeń i wykonają profilowanie torowiska. Wiosną wykonane będą prace związane z usunięciem osuwiska na szlaku Domaszków – Międzylesie, przebudową przepustu kaskadowego oraz wiaduktu. Po robotach inżynierskich w Międzylesiu ustawione zostaną trzy nowe słupy trakcyjne oraz wywieszona zdemontowana obecnie sieć trakcyjna. Linia E 59 Międzylesie – Granica Państwa: Modernizacja układu torowego i elektryfikacja Realizacja w latach: 2007 – 2008 Efekt: Usprawnienie prowadzenie ruchu kolejowego trakcją elektryczną na polsko – czeskim przejściu granicznym
Galeria
Informacja o plikach cookie
Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.