FAQ

Dworzec jest otwarty całą dobę.


Perony znajdują się wzdłuż dworca kolejowego, na poziomie -1 i można się na nie dostać ruchomymi schodami oraz windami.


Poczekalnie są czynne całodobowo.


Postój TAXI znajduje się po wschodniej części dworca, przy wejściu od strony ul. W. H. Lindleya.


Informacja kolejowa znajduje się na poziomie 0, we wschodniej części dworca, blisko kas kolejowych do strony ul. W. H. Lindleya


Informacja jest czynna od poniedziałku do soboty, od godziny 10:00 do 18:00.


Tak, w kasach można kupić bilety na pociągi międzynarodowe.


Tak, przy dworcu znajdują się przystanki MPK tramwajowe i autobusowe, wzdłuż alei Rodziny Poznańskich oraz od strony wejścia na dworzec od ul. Kilińskiego.


Bilety wybranych przewoźników autobusowych są sprzedawane w biurze Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.


Skrytki znajdują się naprzeciwko punktu informacyjnego we wschodniej części dworca od strony ul. W. H. Lindleya.


O rzeczy zagubione w pociągu można zapytać w kasie numer 5, należącej do przewoźnika PKP Intercity. Kasa ta znajduje się w okolicach wejścia od strony ul. Kilińskiego.


Na dworcu nie ma punktu przesyłek konduktorskich. Nadawanie przesyłek jest możliwe u kierownika pociągu PKP Intercity w bezpośrednich połączeniach.


Toalety znajdują się w połowie hali dworca, wzdłuż peronu 1 na poziomie 0.


Tak, toalety są płatne – koszt to 4 zł. Można płacić monetami oraz kartą.


Tak, na dworcu znajdują się windy oraz wózek inwalidzki będący w dyspozycji pracowników ochrony dworca.


Biuro ŁKA znajduje się przy kasach w części wschodniej dworca od strony ul. W. H. Lindleya.


Nie, na dworcu nie ma biura PKP Intercity.


Tak, zgodnie z miejskim cennikiem opłat parkingowych.


Tak, parking jest czynny całą dobę.


Tak, na parkingu znajduje się monitoring.


W kasach można złożyć wniosek o zwrot za przejazd lub uzyskać zwrot należności za odpowiednim potwierdzeniem.


Tak, przy wejściu od strony ul. Kilińskiego znajdują się biletomat Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz biletomat MPK Łódź.


Bankomaty znajdują się przy wejściu od ul. Jana Kilińskiego i przy schodach na peron 2 na zachodniej części dworca od strony ul W. H. Lindleya.


Tak, na dworcu znajduje się blisko 20 automatów z kawą, napojami gorącymi, świeżymi sokami i przekąskami.


Tak, na dworcu są 2 punkty gastronomiczne oferujące kanapki, sałatki, wypieki cukiernicze, kawę i gorące napoje.


Najbliższe biuro turystyczne znajduje się na ulicy Piotrkowskiej 28.


Skargę/opinię można złożyć pracownikowi punktu informacyjnego, który przyjmie ją i przekaże do odpowiednich osób.


W punkcie informacyjnym są przyjmowane rzeczy zagubione na dworcu i znalezione przez pracowników dworca lub podróżnych.


Awarię można zgłosić do pracownika ochrony lub punktu informacyjnego, który przekaże ją do odpowiednich osób.


Na dworcu nie znajdują się wózki. W przypadku nieporęcznego bagażu można poprosić o pomoc ochronę dworca.

 


W celu organizacji imprezy masowej na dworcu kolejowym Łódź Fabryczna należy skontaktować się z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. Zakładem Linii Kolejowych w Łodzi, email: sekretareiat.lodz@plk-sa.pl.


Realizacja sesji komercyjnej wymaga zawarcia umowy z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi SA. Zakładem Linii Kolejowych w Łodzi. Stawka najmu jest uzależniona od czasu i zajmowanej powierzchni.


Zgodę na realizację sesje niekomercyjnych można uzyskać na dworcu kolejowym Łódź Fabryczna w punkcie informacji kolejowej.