Powrót
i obowiązujących na nich prędkości rozkładowych. W latach 2004 – 2006 podpisano 13 kontraktów celem realizacji projektu. Łączna wartość dotychczas podpisanych kontraktów wynosi – 97 874 095,69 EUR. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali:
budżet -10 814 134,19 EUR - 25%Zakończenie zadania nastąpi w I kw. 2009 r. Efektem wykonania przedmiotowych robót będzie:
Podpisano umowę w ramach programu "Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce"
Projekt ma na celu przywrócenie sprawności technicznej zużytych i wyeksploatowanych elementów infrastruktury na wybranych liniach kolejowych. Oznacza to realizację robót w standardach technicznych i jakościowych wynikających z kategorii poszczególnych linii kolejowychi obowiązujących na nich prędkości rozkładowych. W latach 2004 – 2006 podpisano 13 kontraktów celem realizacji projektu. Łączna wartość dotychczas podpisanych kontraktów wynosi – 97 874 095,69 EUR. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali:
- członek Zarządu Pani Teresa Zwiernik,
- członek Zarządu Pani Agnieszka Safuta-Pawlak.
- prezes Zarządu Pan Dariusz Zetkowski,
- członek Zarządu Pan Włodzimierz Krysiński z Przedsiębiorstwa Napraw Infrastruktury Sp.z o.o.
- Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Kolejowej Sp. z o.o. w Warszawie – Zakład Napraw Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim
- Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Kolejowej Sp. z o.o. w Warszawie – Zakład Napraw Infrastruktury w Warszawie
- Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o.
- wymiana nawierzchni torowej wraz z robotami towarzyszącymi na linii 271 (Wrocław Główny - Poznań) i 273 (Wrocław Główny - Szczecin) na łącznej długości 83.291 km.
- brutto-52 772 974,84 EUR, netto-43 256 536,75 EUR w tym:
budżet -10 814 134,19 EUR - 25%Zakończenie zadania nastąpi w I kw. 2009 r. Efektem wykonania przedmiotowych robót będzie:
- zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pociągów,
- zwiększenie punktualności i niezawodności przewozów pasażerskich i towarowych(likwidacja 26 ograniczeń prędkości),
- skrócenie czasu przejazdu pociągów o 66 min,
- poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych,
- poprawa stanu środowiska poprzez zmniejszenie emisji hałasu, drgań,
- uregulowanie stosunków wodnych dzięki systemom odwodnienia.