Powrót
Oferowana cena: 234 899 777,00 PLN netto, 286 577 727,94 PLN brutto 2. Konsorcjum: Torpol Spółka z o.o. (Poznań) - lider Konsorcjum Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. (Kraków)
Stump-Hydrobudowa Spółka z o.o. (Warszawa)
Alpine Bau GmbH (Austria)
Oferowana cena: 221 210 047,54 PLN netto, 269 876 258,00 PLN brutto 3. Konsorcjum: Budimex Dromex S.A. (Warszawa) - lider Konsorcjum Ferrovial Agroman S.A. (Hiszpania)
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. (Wrocław)
Oferowana cena: 243 769 579,08 PLN netto. 297 398 886,48 PLN brutto. 4. Konsorcjum: Strabag Sp. Z o.o. (Warszawa) - lider Konsorcjum Zueblin Spezialtiefbau GmbH (Niemcy)
Strabag A.G. (Austria)
Trakce a.s. (Czechy)
Trakce-Tor Sp. z o.o. (Cieszyn)
Dywidag Bau GmbH (Niemcy)
Zueblin Sp. Z o.o. (Poznań)
Oferowana cena: 282 915 039,61PLN netto, 345 156 348,32 PLN brutto 5. Konsorcjum: Warbud S.A. (Warszawa) - lider Konsorcjum Trakcja Polska S.A. (Warszawa)
Oferowana cena: 214 357 579,24 PLN netto, 261 516 246,67 PLN brutto 6. Konsorcjum: Mostostal Warszawa S.A. - lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. (Warszawa)
Oferowana cena: 202 303 563,88 PLN netto, 246 810 347,93 PLN brutto 7. Konsorcjum: Hochtief Polska Sp. z o.o. (Warszawa) - lider Konsorcjum Hochtief Construction AG (Niemcy)
Deutsche Gleis- und Tiefbau GmbH (Niemcy)
Bauer Spezialtiefbau Gesellschaft mbH (Austria)
Oferowana cena: 234 886 079,33 PLN netto, 286 561 016,79 PLN brutto 8. Konsorcjum: Bilfinger Berger Polska S.A. (Warszawa) - lider Konsorcjum Zakłady Usług Energetycznych i Komunikacyjnych grupa ZUE S.A.
Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń Pebeka S.A. (Lubin)
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. (Kraków)
Kolejowe Zakłady Automatyki Katowice S.A. (Katowice)
Oferowana cena: 191 655 957,70 PLN netto, 233 820 268,39 PLN brutto Od dziś komisja przetargowa przystępuje do oceny prawidłowości złożonych ofert pod względem formalnym i ich zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wyłonienie wykonawcy powinno nastąpić w połowie sierpnia 2009 r., a podpisanie umowy we wrześniu br. Wszyscy oferenci zaproponowali wykonanie zadania w okresie 20 miesięcy, z których 16 miesięcy będą trwały roboty, 2 miesiące - odbiór techniczny wykonanego zadania, 2 miesiące - rozliczenie inwestycji. Ukończenie tej ważnej dla Warszawy i całego kraju inwestycji nastąpi pod koniec 2011 r. Krzysztof Łańcucki
rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Otwarcie ofert na budowę łącznicy kolejowej na lotnisko Warszawa Okęcie
30 czerwca 2009 r., upłynął termin składania ofert na budowę łącznicy kolejowej, która umożliwi bezpośredni dojazd pociągiem w czasie nie dłuższym, niż 20 minut, z centrum Warszawy do Międzynarodowego Portu Lotniczego na Okęciu. Jest to jedna z inwestycji realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, ważne przedsięwzięcie związane także z piłkarskimi mistrzostwami Europy Euro 2012. Inwestycja jest współfinansowana przez Fundusz Spójności i budżet państwa. Komisja przetargowa PKP Polskie Linie Kolejowe SA dokonała publicznego otwarcia złożonych ofert. Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 290 000 000,00 PLN netto (353 800 000,00 PLN brutto).Wpłynęło osiem ofert:1. Konsorcjum: Hydrobudowa Polska S.A. (Przeźmierowo) - lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Metro Sp. z o.o. (Warszawa)Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych - 7 S.A. (Warszawa)Oferowana cena: 234 899 777,00 PLN netto, 286 577 727,94 PLN brutto 2. Konsorcjum: Torpol Spółka z o.o. (Poznań) - lider Konsorcjum Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. (Kraków)
Stump-Hydrobudowa Spółka z o.o. (Warszawa)
Alpine Bau GmbH (Austria)
Oferowana cena: 221 210 047,54 PLN netto, 269 876 258,00 PLN brutto 3. Konsorcjum: Budimex Dromex S.A. (Warszawa) - lider Konsorcjum Ferrovial Agroman S.A. (Hiszpania)
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. (Wrocław)
Oferowana cena: 243 769 579,08 PLN netto. 297 398 886,48 PLN brutto. 4. Konsorcjum: Strabag Sp. Z o.o. (Warszawa) - lider Konsorcjum Zueblin Spezialtiefbau GmbH (Niemcy)
Strabag A.G. (Austria)
Trakce a.s. (Czechy)
Trakce-Tor Sp. z o.o. (Cieszyn)
Dywidag Bau GmbH (Niemcy)
Zueblin Sp. Z o.o. (Poznań)
Oferowana cena: 282 915 039,61PLN netto, 345 156 348,32 PLN brutto 5. Konsorcjum: Warbud S.A. (Warszawa) - lider Konsorcjum Trakcja Polska S.A. (Warszawa)
Oferowana cena: 214 357 579,24 PLN netto, 261 516 246,67 PLN brutto 6. Konsorcjum: Mostostal Warszawa S.A. - lider Konsorcjum Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. (Warszawa)
Oferowana cena: 202 303 563,88 PLN netto, 246 810 347,93 PLN brutto 7. Konsorcjum: Hochtief Polska Sp. z o.o. (Warszawa) - lider Konsorcjum Hochtief Construction AG (Niemcy)
Deutsche Gleis- und Tiefbau GmbH (Niemcy)
Bauer Spezialtiefbau Gesellschaft mbH (Austria)
Oferowana cena: 234 886 079,33 PLN netto, 286 561 016,79 PLN brutto 8. Konsorcjum: Bilfinger Berger Polska S.A. (Warszawa) - lider Konsorcjum Zakłady Usług Energetycznych i Komunikacyjnych grupa ZUE S.A.
Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń Pebeka S.A. (Lubin)
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. (Kraków)
Kolejowe Zakłady Automatyki Katowice S.A. (Katowice)
Oferowana cena: 191 655 957,70 PLN netto, 233 820 268,39 PLN brutto Od dziś komisja przetargowa przystępuje do oceny prawidłowości złożonych ofert pod względem formalnym i ich zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wyłonienie wykonawcy powinno nastąpić w połowie sierpnia 2009 r., a podpisanie umowy we wrześniu br. Wszyscy oferenci zaproponowali wykonanie zadania w okresie 20 miesięcy, z których 16 miesięcy będą trwały roboty, 2 miesiące - odbiór techniczny wykonanego zadania, 2 miesiące - rozliczenie inwestycji. Ukończenie tej ważnej dla Warszawy i całego kraju inwestycji nastąpi pod koniec 2011 r. Krzysztof Łańcucki
rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.