Powrót
w Głogowie Małopolskim. W 2010 roku na linii nr 71 na odcinku Ocice – Rzeszów przewiduje się realizację robót na kwotę ok. 40 mln zł, co przyniesie efekt w postaci podniesienia prędkości rozkładowej do 100/120 km/h. W 2006 r. Oddział Regionalny PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Krakowie zrealizował I etap zadania inwestycyjnego „Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową”, mającego na celu przywrócenie zawieszonego w 2000 r. ruchu pociągów na odcinku Rzeszów – Kolbuszowa o długości ok. 29 km oraz podwyższenie prędkości rozkładowej z V= 30 km/h do 70 km/h.
W 2000 r. ze względów ekonomicznych został zawieszony ruch pociągów: pasażerskich na odcinku Ocice – Rzeszów, towarowych na odcinku Ocice – Głogów Małopolski. Ogółem, w latach 2006 - 2009, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Krakowie zrealizował zadanie inwestycyjne o nazwie „Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, na linii nr 71 Ocice – Rzeszów na kwotę 178,15 mln zł, ze środków budżetowych
i własnych. W ramach tego zadania wykonano modernizację :
Dorota Szalacha
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie tel. (0-12) 393 54 00
e-mail: d.szalacha@plk-sa.pl
Kontynuacja modernizacji linii nr 71 Ocice-Rzeszów.
Od początku roku rozstrzygnięto już przetargi na modernizację 9 obiektów inżynieryjnych oraz modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym na stacjach Kolbuszowa i Głogów Małopolski. W najbliższym czasie zostanie ogłoszony również przetarg na przebudowę układu torowegow Głogowie Małopolskim. W 2010 roku na linii nr 71 na odcinku Ocice – Rzeszów przewiduje się realizację robót na kwotę ok. 40 mln zł, co przyniesie efekt w postaci podniesienia prędkości rozkładowej do 100/120 km/h. W 2006 r. Oddział Regionalny PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Krakowie zrealizował I etap zadania inwestycyjnego „Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową”, mającego na celu przywrócenie zawieszonego w 2000 r. ruchu pociągów na odcinku Rzeszów – Kolbuszowa o długości ok. 29 km oraz podwyższenie prędkości rozkładowej z V= 30 km/h do 70 km/h.
W 2000 r. ze względów ekonomicznych został zawieszony ruch pociągów: pasażerskich na odcinku Ocice – Rzeszów, towarowych na odcinku Ocice – Głogów Małopolski. Ogółem, w latach 2006 - 2009, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Krakowie zrealizował zadanie inwestycyjne o nazwie „Modernizacja linii kolejowej Rzeszów – Warszawa przez Kolbuszową, na linii nr 71 Ocice – Rzeszów na kwotę 178,15 mln zł, ze środków budżetowych
i własnych. W ramach tego zadania wykonano modernizację :
- 68,76 km nawierzchni torowej,
- 56 obiektów inżynieryjnych,
- 11 peronów,
- 81 przejazdów kolejowych,
- Rzeszów do Warszawy przez Stalową Wolę Rozwadów i Lublin (1 para pociągów),
- Rzeszów-Tarnobrzeg (1 para pociągów ),
- Rzeszów-Stalowa Wola Rozwadów ( 3 pary pociągów ).
Dorota Szalacha
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie tel. (0-12) 393 54 00
e-mail: d.szalacha@plk-sa.pl